INFO

Pisanie artykułów specjalistycznych

Tworzenie artykułów specjalistycznych polega na zebraniu w tekście wysokiej jakości treści na eksperckim poziomie. Artykuły specjalistyczne muszą cechować się świetną ortografią, interpunkcją i gramatyką.

Pisanie artykułów specjalistycznych nie wymaga koniecznie znajomości w praktyce czy teorii danej branży. Trudno oczekiwać od copywritera, by znał się na wszystkim. Kluczem do sukcesu przy tworzeniu artykułów specjalistycznych jest poznanie klienta, jego profilu działalności i potrzeb dotyczących contentu. Klient przekazuje w briefie wszystkie niezbędne informacje, a następnym krokiem przy pisaniu artykułów specjalistycznych jest wykonanie researchu, który skutkuje zdobyciem wiedzy na dany temat i wykorzystaniem jej w tekście.

Każdy copywriter ma swoje nisze, w których najlepiej czuje się w kwestii tworzenia artykułów specjalistycznych. Jeśli jednak jest profesjonalistą i ma doświadczenie w researchu oraz potrafi świetnie komunikować się z klientem, to może podjąć się pisania artykułów specjalistycznych także w innych, nieznanym mu do tej pory dziedzinach.

Pisanie artykułów specjalistycznych z dziedzin takich jak: finanse, przedsiębiorczość, biznes, uroda i moda, zdrowie, kultura, komunikacja, nauki społeczne to moja specjalność. Mogę jednak podjąć się tworzenia artykułów specjalistycznych dla innych branż. W ciągu kilku lat prowadzenia działalności miałam okazję pisać specjalistyczne teksty także dla branży informatycznej czy produkcyjnej. Sprawdź moje umiejętności i zleć mi tworzenie artykułów specjalistycznych dla Twojej firmy.