INFO

Profesjonalne pisanie treści na bloga

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie bloga firmowego na swojej stronie internetowej. Pisanie branżowych artykułów to doskonały sposób na tworzenie wizerunku marki w sieci i zdobycie zaufania wśród potencjalnych klientów. Aby jednak odnieść sukces na tym polu, należy zadbać o najwyższą jakość udostępnianych treści. Muszą one cechować się nienaganną gramatyką, ortografią i interpunkcją oraz być merytoryczne. Doskonałym rozwiązaniem jest powierzenie tego zadania profesjonalnemu copywriterowi, który ma duże doświadczenie w pracy nad tekstem.

Prowadzenie bloga

Dobry copywriter potrafi stworzyć merytoryczny artykuł na każdy temat. Nie musi mieć wiedzy specjalistycznej związanej z branżą klienta. Swoją pracę poprzedza zebraniem danych dotyczących zleceniodawcy, profilu jego działalności i specyficznych wymagań co do treści. Na początku współpracy klient przekazuje brief zawierający potrzebne informacje i na ich podstawie opracowywany jest plan artykułu. Następnie copywriter przeprowadza dokładny research w celu zdobycia wiedzy branżowej do wykorzystania na blogu.

Proponuję profesjonalne pisanie treści na bloga na zlecenie firm działających w każdej branży. Specjalizuję się w zagadnieniach związanych z przedsiębiorczością, finansami, zdrowiem, kulturą, naukami społecznymi, komunikacją oraz urodą i modą. Jednak mam też duże doświadczenie w tworzeniu artykułów branżowych z innych dziedzin. Zapoznaj się z moimi dotychczasowymi realizacjami i zleć mi prowadzenie bloga firmowego!

Decyzja o utworzeniu sekcji blogowej na stronie firmowej to świetny sposób na zwiększenie widoczności marki w Internecie.
Profesjonalne pisanie treści przyniesie wymierne korzyści pod warunkiem, że będą one dodawane regularnie. Dobrze dopracowane artykuły dostarczą Twoim odbiorcom cennych informacji na temat produktów lub usług, a także przybliżą im specyfikę branży. To pozwoli zbudować relację między firmą a klientami oraz na zdobyć zaufanie klientów.

Jak napisać profesjonalne treści na bloga?

Samodzielnie pisanie artykułów dla swojej firmy to nie jest dobry pomysł. Treści na bloga muszą być profesjonalne pod kątem technicznym oraz merytorycznym. Jednak ważne jest, aby content był prosty i napisany w sposób przejrzysty. Tylko wówczas zainteresuje klienta, który nie ma wiedzy specjalistycznej na temat branży. W artykule należy używać języka korzyści, jednocześnie zachowując obiektywizm. W tekście warto umieścić ciekawe informacje, które zachęcą do zapoznania się z ofertą Twojej firmy.

Tworzenie profesjonalnych treści na bloga służy nie tylko wzbudzeniu zainteresowania klientów przeglądających stronę. Prawidłowo skomponowany tekst ma też pozytywny wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej. W tym celu należy przestrzegać zasad SEO: korzystać z fraz kluczowych dla Twojej branży, umieszczając je w treści w odpowiednim natężeniu. Systematyczne aktualizowanie bloga jest także niezbędne dla podniesienia wartości strony. Poza tym każdy udostępniany tekst musi być unikalny.

Jeśli treści umieszczane na blogu mają wzbudzić zainteresowanie klientów, to trzeba zadbać o optymalną długość artykułów. Zbyt obszerny tekst będzie nużący i nieciekawy nawet dla odbiorców, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat Twojej branży. Warto zadbać też o przejrzystość, dzieląc treść na kilka segmentów, a także korzystać z wypunktowań i pogrubień. Dobrym pomysłem jest również dodawanie zdjęć, które nawiązują do tematyki, bo uatrakcyjniają i urozmaicają one bloga firmowego.

Prowadzenie bloga korzystne dla firmy

Dzięki profesjonalnie napisanym treściom Twoja firma stanie się dla odbiorców źródłem informacji branżowych. Lektura ciekawych artykułów zachęci ich do pozostania dłużej na stronie, a w rezultacie do zapoznania się z prezentowaną tam ofertą. Na blogu możesz też rozwinąć zagadnienia związane z poszczególnymi produktami i usługami. Warto też udostępnić tam informacje dotyczące samej marki, historii działalności oraz idei, jakie jej przyświecają.

Prowadzenie bloga firmowego nie jest proste, jeśli zależy Ci na wysokiej jakości udostępnianych treści. Powierzając mi wykonanie tego zadania, nie musisz martwić się o merytoryczną czy techniczną stronę artykułów. Publikowane teksty będą napisane przejrzystym i zrozumiałym językiem, zgodnie z zasadami ortografii, gramatyki i interpunkcji. Bardzo dobrze orientuję się w zagadnieniach SEO, dlatego tworzony content wpłynie korzystnie na pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce.

Proponuję tworzenie artykułów na wybrane przez Ciebie tematy lub też mogę wymyślać je samodzielnie. Poza profesjonalnym pisaniem treści na bloga oferuję też pozostałe usługi związane z copywritingiem. Zajmuję się tworzeniem tekstów na stronę internetową, artykułów specjalistycznych i sponsorowanych, a także korektą i redakcją tekstów. Mam także duże doświadczenie w tłumaczeniach oraz tworzeniu treści w języku angielskim. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat oferty. Sprawdź też moje dotychczasowe realizacje. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące moich usług, to zapraszam do kontaktu.